Hej! Jag är jätteledsen att jag inte har bloggat på länge. Men jag har varit utomlands. Men jag ska försöka blogga mer nu.
Jag har fått en kommentar där en person frågade vad jag tycker om in i framtiden spelet. Jag tänkte då att jag gör ett inlägg så får fler se vad jag tycker.
Bra:
man kan åka till framtiden
framtiden förändras när man är i nu tiden och gör något
det finns massor med nya speciella kläder
kul att man kan ha ättlingar i framtiden
Inte så bra:
man kan inte sälja sitt hus i nu tiden om man vill flytta helt till framtiden
 
Det är inte det roligaste sims:et som jag har spelat men det är väldigt roligt!
Förresten tycker jag det är jättekul när ni kommenterar och ställer frågor!

2 kommentarer

Anja

18 Jan 2014 21:49

Kul att läsa vad du tycker. Jag ska prova I Framtiden snart!

Fredrik

18 Jan 2014 22:17

Snygg renovering!

Kommentera

Publiceras ej